-
Sample Team I
-
Elżbieta Dąbrowska
Dyrektor, Nauczyciel grupy RybkiWychowanie i dzielenie się wiedzą to dla mnie misja, którą z pasją realizuję od 33 lat jako pedagog. Wpływ na psychikę i rozwój dziecka, a w efekcie wartościowego człowieka to odpowiedzialność i wyzwanie ale też największe podziękowanie.
Lesson Planning 100 %Staff Development 100 %Educational Programms 100 % -
Julia Matuszewska
Nauczyciel grupy RybkiW pracy z dziećmi staram się stosować naukę poprzez zabawę. Duży nacisk kładę także na indywidualność każdego dziecka. Ważne jest dla mnie również traktowanie dziecka jak równego sobie partnera- podmiotu do rozmowy. Istotna jest również atmosfera panująca w grupie, dlatego staram się, dawać dzieciom ciepło oraz życzliwość.
-
Anna Rusiecka
Nauczyciel grupy ŻabkiPraca z dziećmi sprawia mi wiele radości i daje poczucie satysfakcji. Każdego dnia zaczynam dzień z uśmiechem aby pozytywną energią obdarzać innych. Widząc uśmiech na twarzach dzieci mam poczucie że jestem odpowiednią osobą na właściwym miejscu.
-
Beata Mróz
Nauczyciel grupy BiedronkiJestem Nauczycielem przedszkola, ponieważ kocham dzieci i prace z nimi. Dzieci to dla mnie priorytet. Kształcenie ich a także zabawa w której widzę radość dzieci, daje mi motywacje do dalszej pracy. Uwielbiam wszelkiego rodzaju zabawy muzyczne i plastyczne. Lubie śpiewać i stale wykorzystuje, to w mojej pracy. Każdego dnia, staram się stworzyć dzieciom w przedszkolu mila i życzliwa atmosferę, by poczuły się jak w domu i miały poczucie bezpieczeństwa.
-
Sylwia Gawek
Nauczyciel grupy BiedronkiW kontaktach z dziećmi staram się wykazywać empatią – dostrzegać, rozumieć i właściwie reagować na emocje swych małych podopiecznych. Uważam, że każdy jest wyjątkowy i niepowtarzalny, a niezwykły potencjał rozwojowy można „wydobyć” poprzez cierpliwe wsłuchiwanie się w aktualne potrzeby dziecka.
-
Aldona Florczak
Nauczyciel grupy Wiewiórki„Bycie nauczycielem, to marzenie z mojego dzieciństwa. Cieszę się, że mogę je realizować i każdego dnia mieć wpływ na rozwój moich wychowanków. Uważam, że bardzo ważne jest nie tylko to, co przekazuję dzieciom, ale i to, co mogę im dać z siebie”.
-
Joanna Fijalska
Nauczyciel grupy ZajączkiW pracy z dziećmi stosuję zasadę nauki poprzez zabawę w przyjaznej atmosferze. Ważna jest dla mnie ich indywidualność oraz wyjątkowość. Dzieci uczą się u mnie również pracy zespołowej i życia w grupie. Dzięki wspólnym rozmowom i zabawie dzieci nieraz zaskakują mnie swoimi odkryciami i przemyśleniami na temat otaczającego ich świata. Moim sukcesem jest radość i uśmiech na twarzach dzieci.
-
Aleksandra Leśnikowska
Nauczyciel grupy ZajączkiW pracy pedagogicznej zależy mi na kształtowaniu samodzielnej jednostki. Dzieci traktuję z szacunkiem, jako równych partnerów w dialogu. Pozwala to zbudować atmosferę zaufania oraz przestrzeń do myślenia, poznawania, działania i marzenia.
-
Monika Matusiak
Nauczyciel grupy SówkiW pracy z dziećmi staram się tworzyć pełną empatii, radości i otwartości atmosferę. Swoich podopiecznych uczę poprzez zabawę. Bardzo lubię zabawy ruchowe przy muzyce i staram się stosować je nacodzień. Za mój największy sukces uważam uśmiech na twarzach dzieci.
-
Wioletta Kalinowska - Włodarczyk
Nauczyciel grupy LiskiPraca z dziećmi jest dla mnie przede wszystkim pasją, która każdego dnia przynosi mi mnóstwo satysfakcji mierzonej uśmiechami moich podopiecznych. Uważam, że każde dziecko jest wyjątkowe i niepowtarzalne, dlatego w swojej pracy za cel stawiam sobie poznanie indywidualnych potrzeb każdego wychowanka.
-
Agnieszka Zagalska
Nauczyciel grupy PszczółkiUważam, że idealny nauczyciel to osoba pełna pokory, ale też lubiąca nowe wyzwania. Mój sukces to uśmiech na twarzy dzieci, czekających na kolejny dzień w przedszkolu.
Child Care 100 %Caregiving 100 %Primary Care 90 % -
Agnieszka Stelmach
Nauczyciel grupy PszczółkiDla mnie, jako nauczyciela ważne jest, aby stwarzać dzieciom warunki do wszechstronnego rozwoju, gdyż największą satysfakcją jaką daje mi ta praca jest możliwość obserwowania zmian zachodzących w dzieciach, które z każdym dniem wiedzą, potrafią i rozumieją więcej i nie boją się sięgać po to, co wydaje się nieosiągalne.
[pb_team template="1" image_size="image-525-560" animation_progress_bar_start_enable="1" animation_progress_bar_start_duration="2000"][/pb_team
-
-
Sample Team II
-
W pracy z dziećmi staram się stosować naukę poprzez zabawę. Duży nacisk kładę także na indywidualność każdego dziecka. Ważne jest dla mnie również traktowanie dziecka jak równego sobie partnera- podmiotu do rozmowy. Istotna jest również atmosfera panująca w grupie, dlatego staram się, dawać dzieciom ciepło oraz życzliwość.
-
Jestem Nauczycielem przedszkola, ponieważ kocham dzieci i prace z nimi. Dzieci to dla mnie priorytet. Kształcenie ich a także zabawa w której widzę radość dzieci, daje mi motywacje do dalszej pracy. Uwielbiam wszelkiego rodzaju zabawy muzyczne i plastyczne. Lubie śpiewać i stale wykorzystuje, to w mojej pracy. Każdego dnia, staram się stworzyć dzieciom w przedszkolu mila i życzliwa atmosferę, by poczuły się jak w domu i miały poczucie bezpieczeństwa.
-
W kontaktach z dziećmi staram się wykazywać empatią – dostrzegać, rozumieć i właściwie reagować na emocje swych małych podopiecznych. Uważam, że każdy jest wyjątkowy i niepowtarzalny, a niezwykły potencjał rozwojowy można „wydobyć” poprzez cierpliwe wsłuchiwanie się w aktualne potrzeby dziecka.
-
W pracy z dziećmi stosuję zasadę nauki poprzez zabawę w przyjaznej atmosferze. Ważna jest dla mnie ich indywidualność oraz wyjątkowość. Dzieci uczą się u mnie również pracy zespołowej i życia w grupie. Dzięki wspólnym rozmowom i zabawie dzieci nieraz zaskakują mnie swoimi odkryciami i przemyśleniami na temat otaczającego ich świata. Moim sukcesem jest radość i uśmiech na twarzach dzieci.
-
Praca z dziećmi jest dla mnie przede wszystkim pasją, która każdego dnia przynosi mi mnóstwo satysfakcji mierzonej uśmiechami moich podopiecznych. Uważam, że każde dziecko jest wyjątkowe i niepowtarzalne, dlatego w swojej pracy za cel stawiam sobie poznanie indywidualnych potrzeb każdego wychowanka.
-
Dla mnie, jako nauczyciela ważne jest, aby stwarzać dzieciom warunki do wszechstronnego rozwoju, gdyż największą satysfakcją jaką daje mi ta praca jest możliwość obserwowania zmian zachodzących w dzieciach, które z każdym dniem wiedzą, potrafią i rozumieją więcej i nie boją się sięgać po to, co wydaje się nieosiągalne.
[pb_team template="2" image_size="image-525-560"][/pb_team]
-
Sample Team III
[pb_team template="3" layout="25x25x25x25" image_size="image-525-560" hover_type="slide-left-to-right"][/pb_team]
-
Leave Your Reply